გავიხსენეთ წინა მეცადინეობაზე ნასწავლი საკითხები.გავეცანით შეფასების დროის ჩარჩოს.ჩავწერეთ გონებრივი იერიშისათვის საჭირო კითხვებს.გავეცანით საპრეზენტაციო პროგრამას.
ტრენინგის მეშვიდე დღეს გავუზიარეთ ერთმანეთს ნამუშევრები და დავუბრუნეთ უკუკავშირი,გავუზიარეთ ნამუშევრები და გავეცანით მოსწავლეთა საჭიროებებს და გარნერის მრავალმხრივ ინტელექტს.შევარჩიეთ დავალებები მოსწავლეთა საჭიროების მქონე მოსწავლეებისათვის.მოვამზადეთ პრეზენტაციის შაბლონი. გადავხედეთ ჩვენიპროექტის გეგმებს და დავწერეთ რეფლექსია.
Comments
Post a Comment